12 Temmuz 2012 Perşembe

YENİ BEBEK

                8 nisan 2012 pazar ,ayaklarım hiç ısınmıyor kendimi yine yine yine çok yorgun hissediyorum öğle yemeği sonrası Duru'yla çizgi film seyrediyoruz normalde gün içerisinde uyumam ,son bir haftadır olduğu gibi yine çok uykum geldi sigarayı bırakmaya çalışıyor olduğumdandır diye düşündüm ama bu garip haller sadece sigaradan vazgeçmiş durumumun sonucu değil ağzımda dehşet kötü bir tat hamile olabilir miyim diye düşündüm ama sadece düşündüm ...9 nisan 2012  pazartesi iş çıkışı eczaneye uğradım testır aldım bunun için yarın sabahı beklemek istiyorum  sonuçtan emin olmak için ...10 nisan 2012 sabah 6,40 sonuç pozitif biraz şaşkınlık biraz şok durumlarıyla ilk olarak kızımın odasına gittim çok istediği bir haberi vermek için ,  şuan 5 yaşında olan kızım Duru'nun  yatağına yanına uzandım kulağına ismini fısıldadım gözlerini hafif araladı  sana birşey söyliyeceğim ama sır tutacaksın bir süre dedim
''ne söyle söyle dedi ''
kardeşin olacak dedim
ellerini çırptı sonra bir elini karnıma dokundurdu...ardından hemen pazarlığa başladı okulda arkadaşlarıma söyliyebilirmiyim  annaneme söyliyebilirmiyim  ,pazarlığımıza uyamadı çok zaman geçmeden her gördüğüne söylemiş  :) kızım benim

             17 nisan günü için doktor randevusu aldım DURU'da gittiğim sipinal sezeryan yaptığım doğum sonrası ''aaa doğum buysa ben hemen bir daha doğurabilirim doktor bey  ''dediğim doktoruma aradan 5 yıl geçtikten sonra DURU'yuda yanımıza alarak tekrar gittim ünüversite hastahanesinde görev almaya başlamış hastahane ortamı kötü ama doktorum aynı :) muayeneye girdik gebelik sonrası ilk kez doktora başvurduğumu belirttim hemen bütün testleri istedi bu 4 tüp kan demekti kolumda da 2 morluk ama hepsine değer değil mi ,ultrasano baktı bebek görünmüyor kalp atışı zaten yok :(((  boş gebelik diye adlandırılan bir durum olabilirmiş güzel denebilcek yaklaşımsa 25 nisana kadar bekleyelim kesin emin olalım dı ..Bekledik zaman geçmiyor du ama geçti bu durum duru'nununda aklını karıştırdı .
            27  nisan perşembe muayehane bomboş süper hemen girdik sonuçlar tam çıkmamış ,çıkanlara baktı yorumsuz ultrasona aldı hemen ,kalp atışını  tanıyorum bunu duru'da az dinlemedim :)) boş gebelik değilmiş 3 hafta sonra ense kalınlığı ölçülecek ,duru bu duruma çok sevindi artık herkese söyliyebilirim rahatlığını hissetti
Kardeşin ilk ultrason fotosu ve ablanın gururlu pozu ,ardından resimlerine yansıttığı kardeşi ,bebeğin cinsiyetiyle ilgili baya yorum var ilk bebekte bile böylesine bir merak oluşmamıştı kolu komşudan ,Duru Begüm ilk başlarda kız istesede bu resmine bile yansımış ... babasının yalnız kalacağını düşünüp erkekte olsa iyi olabilceği konusunda fikir esnekliğine sahip ,hatta şöyle bir anlatımda bulundu 
''  BEBEK İKİZDİR BİLGİSAYARI GÖRÜNCE (ultrason)  BİRİ DİĞERİNİN ARKASINA SAKLANIYORDUR '' :))) 

4. ayımız doldu  fotomuzda ekte bebeğimiz mışıl mışıl uyuyor :)) Allah sağlıklı  ömrünü ve şansını bol versin inşallah ... bebeğin kafasını koyduğu yüzeye dikkatle bakar mısınız ! bir kadın yüzünün yan görünümüne benzediğini farkedeksiniz. 



         
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar