2 Kasım 2011 Çarşamba

YAPSAM YAPSAM NE YAPSAM


                                                     

                                                    MUTFAKTAKİ CEBİNİZ

                  Adı üzerinde her mutfakta bir cebe ihtiyacınız var ,bizim buzdolabında  görüp çok beğenen şükran arkadaşım için de bir cep daha yaptım ,cocukluk yıllarından beri pek bir değeri vardır bende eskiyen kotlarımın bir dönem sanırım lise yıllarımda kot kumaşı zemin olarak kullanıp üzerine tavşan aplike yaparak şirin bir paspas yapmıştım  o dönemde ona baktıkça kendimle gurur duyuyordum :)) şimdi birçok şey zor gelsede yinede kotlarımı atmıyorum , işte yeni cebimiz
         























HAZIRLADIĞIM  BANNER  ÖRNEKLERİNDEN


 KALEMLİĞİM

 YOLDA TANIŞTIĞIM BİRDİZİ İŞLEMDEN GEÇİRİP MASA ARKALDAŞIM OLAN KARAKTER TAŞIM

 YAPTIĞIM TOKALARA ÖRNEKLER






KÜÇÜK DİKDÖRGEN BİR KUMAŞTAN KIZIMA  JAPON STYLE TŞÖRT HAZIRLADIM , ÜZERİNDEKİ ÇİZİMİ  KIZIMIN OKULUNUN  İLK GÜNÜNDE  DİĞER ANNELER TOPLANMIŞ  AĞIZ JİMLASTİĞİ  YAPARKEN OKULUN BAHÇESİNDE ÇİZDİM  BOYA YIKAMAYA ELVERİŞLİ AKMIYOR ...


DURU BEGÜM'ÜN TOP OYNAYAN YUMURTA COCUK  ÇİZİMİ  BU RESMİN ÖZELLİĞİ BU YAŞINA ÖZGÜ OLMASI TÜM İNSANLARI YUMURTA GİBİ ALGILIYOR ,KAFA VE GÖVDE BİRLEŞİK 



















DURU ANLATTI BEN YAZDIM , HEP KAĞIDA YAZILMASIN BİRAZDA BASKI HAVASI KATALIM İSTEDİM ,BOŞ TŞÖRT BUNULUR HİKAYE YAZILIR DEFGALARCA GİYİLİR  YIKANIR AMA  AMA HİKAYE HEM AKILDA HEM TŞÖRTTE KALIR ...



EMEK HARÇIYORUM AMA SEVİYORUM ÇANTALARIMI  COCUKLARDA SEVİYORLAR  ÜSTELİK COCUKLARIN SEVGİSİNİ ARTTIRACAK SÜPRİZLER VAR ÜZERLERİNDE :)
TAKSAM TAKSAM BU GÜN NE TAKSAM  :)))  HİÇ BİRŞEYİ UMURSAMAYIP SADECE  TOKA TAKSAM HATTA ONU DA KENDİM YAPSAM :))))))))))))))

2 yorum:

  1. fotolar çook güzel.. paylaşıma teşekkürler.. mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  2. ne demek bende sizin bahar temalı kazağınıza bayıldım ama yorum bırakamıyorum ,bir problem mi var anlıyamadım

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar