21 Mart 2013 Perşembe

karalamalar

  AŞAĞIDAKİ KARALAMARI OLUŞTURDUĞUM BAŞKA BİR BLOĞA YAZMIŞIM  UZUN ARADAN SONRA GÖRÜNCE NE İYİ YAZMIŞIM DEDİM

yalnız 15-08-2012....

           İçimde hiçbir şey kalmamış savaşmamı gerektirecek bir kadınla bir erkek arasında ne varsa güzel olması geren hiçbiri gerçekleşmemiş hayalini kurmak gereksinimimim bile kalmamış bitmiş  ,defalarca savaşmış ve hepsinde kendimle başbaşa bırakılmışım ,çok koşmuşum YORULMUŞUM çünkü hep YALNIZMIŞIM ,birlikteymişiz birlikte hiçbirşey yapamamış kuramammışız öylesine olmuş ne varsaaa sıradan özentisiz önemsizce napıcağımızı konuşamamışız konuşulanlarda vaadde kalmış önemsizliği kanıtsanmış ,  ağlarken sebebi sorulmamış gözyaşlarımın kırgınlığımın sessizliğime gömülmüşüm  ,ya da ne istediğimin hiç bir önemi olmamış  çünkü hep yalnızmışım ....Halen  birlikte olmamıza sebeb belki benim sebebimdir başka ne yapabilirim ki sorusunun cevabsızlığından  ! düzeni zor kurdum bozulmasından ! kim nederden ! oysaki kimin çok söyliyeceği sey olurda kim ne bir ki bendekini
            Seni ilk   güzel bulduğun yüzümden  gözlerimden gözlerini kaçırdığın günde  kaybetmişim sonra o kaçak gözlerinin bakışlarını ararken  başka bir göze dalmanı izlemiş gözlerimmmm anlamışım çabamın boşa olduğunu  BİTİRMİŞİM , bazen fethetmeye değmiyecek bir yer için binlerce asker gömdüğünü farkeden bir kumandan misali geri kalan askerlerine çekiliyoruz diyişi kadar marur ve gururlu  hissettiklerim '' en azında savaştım ne için ne diye değil bana yakışanı yaptım sonra ÇEKİLDİM sahneden şimdi sadece izliyorum TÜKETTİKLERİMİ hatırlayarak benim olmayanı benim olmadığım  hiç hayal kurmadan gün tüketiyorum ,
            Tüm buraya aktarıp aktaramadığım suskunluğuma gömmek durumunda bırakıldığım tüm diğer sebeblerden dolayı  yalnızlığımı sayğıyla selamlıyorum ...........


kadın erkek eşitliği 27-03-2012

YİNE SOĞUK UYKUYA özlem kalınan yeni bir sabah
Bıraksalar öğleye kadar uyuyacağım ve mümkünse derli toplu ,uyanıp şunu yapayım bunu katlıyayım derdim olmadan  , nedense biz kadınları bu sorumlukluk duyguları yıpratıyor kaç erkek bu düşüncelerle koyar ki yastığa kafasını ya da koyamaz ,şunuda yapayım bunu da yapayım geceyi yarılar  uykusu kaçar işi bitmezzz...uykulu uykulu İŞE GİDİYORUM ....Eşitlik diye basbas bağrılıyor birileri ya nerede eşitlik üstünlüğümüz bağrılması gerekirken erkeklerle aynı mesai saatini işte geçirip MESAİ bitiminde 2, işi olan evde de bir o kadar sorumluluğu getirebilen bizlerin aşağıda görülmesi hangi zekasızların sindiremeyişidir bilinmez ,tanıdığım kadınların birçoğundan fazlası eşlerinden daha çok efor sarfediyor ama işte o kadınların eşleri  üstünlüğümüzü bir yana bırakın eşitliğimizi kaçı kabul ediyor ki ??? çok efor sarfetmeden canımm diye tiz bir sesle nasıl kur yapacağını araştırıp hitap şekillerinin içinde kılı kırk yarmaktan başka efor harcamayan diğer hemcinslerimi ise ayakta alkışlamak geliyor içimden  hiç olmazsa kadın olduklarını hatırlayan eşlere sahipler istekleri harfiyen yerine getirilen kesim bravo... Anlaşıldığı gibi işin rajonunu bilsemde üretmek çalışmak ve seyretmek ve beklemektense yapmaktan hoşlananlardanım  EŞİTİM :)) ama halen uykum var neyse pazar gününe az kaldı ve deli gibi işim var ....

 öylesine 27-03-2012

içimde gitgide büyüyen bir bomba var sanki ya patlayıp beni olduğum yere yıkacak ya da istemediklerimde nasibini alacak ,susuyorum sustukça büyüyor bir konuşsam ama nereden başlasam hangisini anlatsam kim duyar ,kim anlar ,kim umursar ????? bir sürü soru işareti
            Bahar aylarından mı bu sıkıntınin nüksedişi yoksa bir sürü planımın yük gemilerinin ağırlığını taşıyamaz yorgunluğuyla suya batışını izler gibi plansızsa tükettiğim günler aylar nedeniyle mi ya da gelecek korkusu mu? sanırım kalem plinin son gücünden yararlandığım bir işe yarar bir işe yaramaz güçsüzlüğü mü  ? Evrende bir toz zerreciği olan biz insanlar nasıl oluyorda tüm dünyanın bizim etrafımızda dönmesini isteyecek ,zannedecek kadar büyütebiliyoruz kendimizi ! toz zerresi olarak mutlu olabilmek mümkün mü? Susmak beynimi susturmak uyumak sabah gülümseyerek kendime, başlamak istiyorum güne yapabilecek miyim sabah göreceğim ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar