7 Aralık 2011 Çarşamba

4,5 yaşımın 2012 TATİLİ

sıka sıka seviyoruz bu tatlı kızı ,ısırmalık yeri olmasa da zayıflıktan mıncıklıyoruz gıdık gıdık oyunuyla kandırıp sev sev yetmiyor doyamıyor insan ,şu isveçli profösörlerden bir tane daha klonlatmak lazım aynısından 

babamın kucağı hep rahattır 

 tatil diye ben buna derim ,rahatıma düşkünümdür .

benimde sorumluluklarım var 

 üşüyorummmmmmmmm

 2012 yaz güzeli 

 annemle 

 babamla 

kumla filan uğraşamam sen yap ben seyrederim   durumları 

 küçük dilimi gören oldu mu?????


 bronz ben ,annemle akşam yemeğinden önce 

 bronz ben (biraz daha kalsak altın olacaktım ), babamla  akşam yemeğinden önce 



 havuza hareket lazım ,bakıyim taşacak mı 

 yupppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiii

 aman Allahım şu damlalara bak sevinci 

  ÇOK ŞÜKÜR YİNE MUTLUYUZ ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar