30 Aralık 2011 Cuma

2011'e ait son günler

      Zaman yine herşeyden hızlı  yine1 yıl daha geride kalıyor yapılanlar ,planlananlar süpriz gelişmeler yaşanıp bitiyor  2011'in hatırımda bırakmasını istediğim izler
    - kızım ilk kez okula başladı (4,5 yaşında ) artık bizde bir veliydik :) 
    - sokakta katkat etekleri ayağında pisipisilerimin olup parmak ucumda yürüyeceğim günlerin 6 yada 11 yaş hayalimin hiç gerçekleştirememiş olupta cocuğunda o hayalinin gerçekleşmesinin ne mutlu ve anlamlı olabilceğini yaşadım ... sanırım zamanının hızı bu olsa gerek hiç bir isteği ötelememek ve imkanları geri cevirmemek gerek sanırım,kızım bale kusuna başladı tamamen kendi isteğiyle 
     - iyiliğin başkalarını mutlu etmenin  beni çok mutlu ettiğini ,en iyi hissettiğim yıldaydım sanırım ,kendine  önem verip istemediğin şeylere Hayır diyebilmenin ,elinden gelebilecek her güzel olabileceğe el uzatmanın keyfini anladığım yıldı bu yıl 
     - Hırslarımı bir kenara bıraktığım , Ciğerlerimi oksijenle dolana kadar nefes almayı isteyip ağaçtaki yeşil yaprakların gülümsememe sebeb olabileceği kadar farkındaydım yaşadığımın  ...

 Cumartesi akşamına rastladı bu yıl yılbaşı geçesi öğleyin işten çıkıp gelecek olan arkadaşlara ve kendimize sevimli birşeyler yapıyim istedim , çok zor olmadı tülleri kesip bardaklara bağlamak ,sonra bu sofra da olmazsa olmaz bu gece dediğim  yeşillikleri bir koşu koparttım hobi bahcemdem , bir kısmı salata oldu sofraya işte bu Şirin  masa  çıktı ortaya :) 

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar