26 Şubat 2021 Cuma

BEDAVA TŞÖRT



              Ekolojik yaşam,paranın kölesi olmamak la çıktığım yolda kendim gibilere rast gelmek bugünkü dileklerim arasındaydı yine,sonra dedimki kendime ne az yazar ne az paylaşır oldun.Uzun süredir en çok ne biriktirdiklerime baktım neleri kaçırdıklarımı birgün diye bekleyip beklettiklerimi,ne çok uretebiliyorken kapitalist sistemin yolunu kolay bulmaya başladığımı.Aslında hep birşeyler çıkar elimden ama ne zamandır paylaşmıyordum,bu gün o gün olsun.1 kg lik penye kumaş 10 tl ortalama ilk aldığım 1 kg lik penyeden 3 tsort çıkartmıştım .Fakat düşündüğümden çok daha bereketli olacak sanırım 1 parçadan 3 tane kestim bile bu 1.ci si

          Doğru yer için çektiğim her bir kürek daha yorucu geliyor insana.Danışmak istediklerimde doğru kişilerle sohpet ediyor olmak paranı da doğru yer için harcıyor olmak gibi olmadık bir şeyi düşünür olarak bulabilirsin ve aslında kendime tüm den yatıyorsundur o halde neden uretmeyelim


#tsort #1tl #model #ev ##cocukbayrami #defne #duru #bayramlık #kiztsort

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar