24 Aralık 2012 Pazartesi

YENİ YIL 2013 DEFNE BADE

            Bir yılın daha bitmesine tam 5 gün kaldı ,şimdi yeni yılı düşünürken gençlik yıllarımı hatırladım  her yılbaşı gecesi saat 24' den önce  renkleri yeşil, bordo ,siyah olarak doldukça değişmiş olan günlüklerime yeni yılda yapmak istediklerimi hayallerimi hedeflerimi yazardım '' 3 kitap okunacak ,üniverste kazanılacak , nokta nokta için kendimi üzmeyeceğim gibi :))) düşündüğümde yıllar geçtikçe azalıyormuş hedefler bu yıl için kendime 5000 uzun kahkaha istiyorum mesela
         Daha çok mutlu olmak ve Daha çok mutlu etmek hedefim ,aslında hayatın bir şifresi varsa onu çözmüş bulunmaktayım herşey bende bitiyor...   mutlu olmalıyım ki mutlu edebileyim ...ben önemliyim ben değerliyim demek gerekiyor o sihirli değnegi önce kendine sonra en çok sevdiklerimize dokundurmak gerekiyor....... en yakın akrabalarını kanser hastalığından kaybetmiş kendiside 4. kez kanserle mücadele eden bir kanser hastasının  bunu da yenicem kelimelerini gülerek söylemesi mutluluğun faktörlerde ,bir başkasında ,hayatın sunduklarında ya da sürüklenmiş olduğumuz nokta kader yada nasıl adlandıracaksak  onda gizli olmayışını göstermiyor mu ...
       5000 kahkahayı 365 'e bölersem 15 uzun kahkaha yapıyor bunun da dışarıdan  mutlu deli hissi uyandırabileceğini düşünerek  365 uzun güzel kahkaha olarak dileğimi yeniliyorum .Paylaşıldıkça çoğalıcak olan bu kahkahalarım bellimi olur hedefe ulaşabilir belki ..
 

      Son kez anlıyamadığım bir teknik problem nedeniyle resmini bir türlü bloğuma yükleyemediğim tek omuzlu elbisemizin yazısını yazdığım 30 ekim tarihinden bu güne kadar ,doğum iznine ayrıldım ,doğuma kadar kendime ayırıp dinlenip saat sabah 10 lara kadar uyuma  hakkımı kullanmak istediği o 3 haftayı evde yapılacak işler için kendimi paralayarak tüm  enerjimi kullandıktan sonra , bir türk ev kadını sözcüklerini kullanarak '' cocuklarımın anası evimin kadını oldum'' da denebilir :))))



Yasemin hnm.doğacak olan bebeğe hediyesi fosfor renkli zürafa artık bebeğimin ilk oyun arkadaşı  


Benim tasarladığım bebek bezli doğum kartımız bana yardımcı olan eşim ve yine eşimin meslek alışkanlığıyla hızını alamayıp 500 adet bastırması :)))


             şuan 2. kez anne oldum ,1 aylık DEFNE BADE bebeğimi kucaklar hale geldim ,sağlıklı bir bebeğe sahip olmamın mutluluğumu ne halen sorumluluklarını görmezden gelenler için ne de ablanın bebeğin hediyelerini ve ona duyulan ilgiyi kıskanma sancıları bile bozamıyor bu huzuru ,başkamı ne oldu iştahla yemek ve pasta tarifleri araştırdığım bu günlerde vücuduma 2. doğumdan fazladan 8 kilo daha eklendi  vermem gerekn kilo miktarı 30 'a yükselmiş oldu , kimin için ne kadar önemli olduğumu hissettiğim bir başkasının mutluğu için dua eden ve uğraş verebilen yardım etmek isteyen  insanların varlığını bilmem beni sevindirdi   ... aşağıdaki mükemmel kurabiyeleri benim için arkadaşım Gülay hazırlamış hastahaneye getirdi ben çok beğendim tekrar teşekkürler Gülay'cım  ve daha çok güzel pastalar hazırlıyor  görmek için tıklayın lütfen http://www.facebook.com/home.php#!/AlisKurabiyeDiyari




                 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar