30 Ekim 2012 Salı

TOKALARIMIZ

                                                          LOĞSA TAÇI VE TOKALAR 

              Büyük keyifle hazırladığım Tasarladığımız tokalar , hepsi el yapımı (handmade) seri üretim değil ,yurt dışında bu tarz tokalara ilgi çok büyük ve çok iyi paralara müşteri bulunuyor ,aslında şöyle demem daha doğru olur ,yurtdışında özellikle avrupa da elemeği ne varsa çok iyi değer görüyor iyi fiyatlarda satış yapılabiliyor bunun için biraz yabancı dil bilip bu sitelere üye olmak gerekiyor .

                    Aynı modelden 3-4 adet yaptım en fazla ki ,size özel size özgü olsun istedim ,son derece kullanışlı  uzun zamandır kendim bu tokaları severek kullanıyorum ve sergiliyorum saçlarımda,o kadar rahat ki, ayrıca kızımın ilk kez çalışarak para kazanma firsatını yakaladığı bir çocuğa mutluluk kaynağı oldu :)  Bu cici tokalara daha çok çeşit ekleyebilirim bunun için 2. kızımdan artacak olan zamanı kolluyorum ....
 











        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar