13 Temmuz 2009 Pazartesi

BABAM




28-06-2009 pazar günü babam aramızdan ayrıldı
Yaraladı kalbimi ölüm , eksik kalıyor ya sözler ,yaşanılanlar ...Ve dev gibi duvarım artık yok ya yaslanabileceğim(arkanda ben varım deyişlerin vardı ya ), annem ve ben uyurken bahçeden koparttığın çicekleri yastığımıza bırakarak uyanışımızdaki tebessümü hissettiren o ince ruhlu erkek yok ya ,şarkılar türküler söyleyip neşeyi uzaklarda aratmayan arkadaşım yok ya
(kulağımda ham meyvayı kopardılar dalından ,telgrafın telleri ,ormancı,tren gelir
hoş gelir ve Efe için söylediği kara tren
,Duru için söylediğin ismiyle doğaçlama alkışlı şarkıları ve baba hadi
birşeyler söyle dediğimde beni
hiç kırmayışın beyde paşa da
olmayan mutlu anlarımız vardı ya ),balkonda karşılıklı duman manasıyla uzaklara bakıp
3-5 sözün içine sığdırmak istediği hayatın derdi ,anısı acısı ,paylaşımları yok ya seninle bu günümde  işte bu üzüyor beni .
HEPİMİZİN GİDECEĞİ AYNI YER DİYOR İNSAN 2 GÜN SONRA HERKEZİN gideceği aynı yer ... MEKANIN CENNET OLSUN BABACIĞIM ...

( hasta ziyaretlerine gelip özellikle babamı sevindirmiş olan,ardından birkaç dua okuyup ruhuna bağışlayan ve beni yanlız bırakmayan tüm dostlarıma kocaman teşekkürler , iyiki varsınız.)









Video Ekle








1 yorum:

  1. şu anda okadar duygulandımki anlatamam nebi amca aklıma geldi bi pazar günü hastaneye ziyarete gelişimiz ve yine bi pazar günü neyse ..... onu tanıdığıma az da olsa paylaşımımız olduğuna çok sevindim. sende iyiki varsın seni gerçekten seviyorum dostum..

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar